Særligt for afdelingen

Traditioner og særlige tiltag

Som noget særligt har Bredagerskolen prioriteret at 5. årgang har svømning i ½ år og at 6. årgang har tre ugentlige lektioners undervisning i Madkundskab.

Desuden er vores 4. årgang på en årlig lejrtur til Vingsted Historiske Værksted.

IT

IT er en stor del af den daglige undervisning og inddrages for at udvide mulighederne for at tilrettelægge gode læringsmiljøer og understøtte forskellige typer af læring – bl.a. arbejdes der ofte via læringsplatformen Min Uddannelse. Samtidig er midlet også målet i sig selv – at dygtiggøre eleverne til at benytte IT i forskellige sammenhænge. Vi har elektroniske tavler i alle holds lokaler. Det er en forventning at de elever der har mulighed for det, medbringer egen tablet (4. årgang) eller bærbar computer/chromebook (5-6. årgang).

Vingsted       Madkundskab